torsdag 14 augusti 2008

Torsdag!

Hej!

Igår var jag i Piteå, där köpte jag en väska och några sidenband.
Sen när jag kom hem blev jag bortbjuden till min kompis N där fikade vi och såg på tv.
Idag har jag varit ute, städat min kanins bur och sett på en film.
Filmen jag såg var rånarna den var hur bra som helst. Med i filmen är bl.a Sofia Helin, Mikael Persbrandt, Stefan Sauk och Stina Ekblad.
Om exakt 11 dagar börjar skolan och jag kan bara säga att jag inte är en av dem som längtar. Jag vet faktiskt bara 1 som längtar och det är min kompis E.
Dom flesta längtar inte till skolan eftersom att dom måste gå upp tidigare än vanligt men jag gillar bara inte skolan. Det enda roliga jag kan se fram i mot är väll att det snart är lov igen.
Men en sak som jag tycker är konstigt är att man inte börjar skolan samtidigt. Jag menar min kompis Martina börjar skolan om 1 vecka och en av hennes kompisar börjar nu på Måndag jag menar varför kan man inte säga att alla slutar samtidigt och sen börjar alla samtidigt?
Någon som vet?

///Mikaela

Inga kommentarer: