onsdag 4 februari 2009

Sport!


Jag är supersugen på att börja en sport! Men då får man inte glömma en liten detalj i det hela, jag bor i XXXXXXXXXX!!!!! Vad kan man göra där? Inget som jag vill iallafall. Jag gillar fotboll och sånt men de som spelar har ju spelat tillsammans i 100 år (Det är säkert en fördom) Jag skulle vilja hålla på med tennis, dans, innebandy, cheerleding eller nåt liknande men finns det här? NEEJ!!! Hur som helst var jag och kollade på innebandy igår och jag hade bara lust att gå till dem och skrika "Ni ska inte bara springa efter bollen"!!!! Jag menar om alla är vid bollen så kan de ju knappt passa. Om det har kvar nån vi mål så är det juh bara att passa den. Men alla de som spelade igår sprang bara mot bollen!! (Flera skulle säkert säga att jag har fel)

Inga kommentarer: