torsdag 16 april 2009

Bilder!


När jag kom hem var det bara att börja städa, här ser ni en liten del av hur det såg ut på mitt skrivbord...

Denna bilden tog jag en kväll hemma hos min mormor och morfar.
Det var just när solen började gå ner.


När vi åkte hem satt jag mest och målade. Olivia trodde att jag skämtade när jag plockade fram min fina Disney målarbok men jag var helt seriös. Vem gillar inte att måla liksom?! Det slutade då med att Olivia också ville måla en bild.

När jag praoade på Kicks fick jag jätte mycket skavsår så då fick jag ha extremt snygga plåster med Star Wars figurer haha.

Denna bilden tog "jag" en kväll. Egentligen tycker jag inte att den blev speciellt bra eftersom att det ser ut som att jag har extremt stor underkropp men jag gillar den ändå.

Jag och Martina gungade i en stor gunga.

Inga kommentarer: