onsdag 26 augusti 2009

14.55

Jag har tappat bort mig i min hemstad - Det är inte ens en stad men ja, en gång...
Jag har sett en fallande stjärna - ärligt talat, nej.
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna - det blir ju lite svårt när jag inte sett nån.
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - Ehm, nej varför skulle jag?
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Haha nej
Har lekt sanning eller konsekvens - Aaa
Druckit en hel liter mjölk på en timme - Tror inte det
Jag har medverkat i en teater - Aaa
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - Yes
Jag har aprillat någon - Aaa
Jag har åkt taxi - Ja
Jag har åkt snowboard - Ja men jag fick bara åka i typ 3 minuter för min kompis tyckte att jag var jätte dålig... men vem är proffs ifrån början egentligen?

1 kommentar:

Ebba sa...

Vilken kul grej! Får jag kopiera den och lägga in på min blogg??
=D