onsdag 30 september 2009

DuInspirerar!

På din blogg har du väldigt vackra bilder, vad är det som inspirerar dig i fotandet?
Jag inspireras av det mesta. Allt från skuggor och träd till människor och höga klackar, det går att finna inspiration i allt!
Vad hade du för förväntningar när du började att blogga?
Hm.. Att komma upp på Devotes topp 20 och bli bjuden till Veckorevyn Blog Awards kändes otroligt avlägset när jag började blogga för ett år sedan, men det var väl något som jag ändå gärna ville få uppleva någon gång. Fast förväntningar skulle jag inte välja att kalla det, bara något som jag blev glad över när det väl skedde.
Vilka kläder ser vi på dig i höst?
Min drömgarderob består av high heels, nitar och mycket kedjor, så jag ska försöka planera köpen där efter!
Finns det någon speciell person som inspirerar dig? Issåfall vem?
MiraJakobsen har en otroligt grym stil och hon fotograferar minst lika bra. Inom bloggvärlden är det nog henne som jag inspireras av.
Har du tips på någon bra blogg som du skulle vilja dela med dig av?
Det finns sååå många, men kan tipsa om ett par stycken. Ovanstående (MiraJakobsen) är en bra blogg som sagt, jag har haft mycket glädje av den. Remind/Sofia är en tjej med grym stil, dessutom är hon fantastiskt söt. MyMilkToof är underbar. Sist men inte minst så är TheCompleteTruth är en helt amazing fotoblogg.

1 kommentar:

Elvira sa...

Trevligt att du ville intervjua mig!
Din blogg är för övrigt hemskt trevlig. :)