fredag 2 april 2010

22.31-X3

Jag...
Sötaste lill Maddis
Maddis har ju lugnt snyggaste stövlarna...tror till och med att dom klår mina Marc By Marc Jacobs...

HejHej!
Jag har blivit sjuk...vilket jag alltid blir när det är lov och jag har tid att åka längdskidor : / Har tagit det lugnt idag och bara gått en promenad så förhoppningsvis kan jag åka igen imorgon.  Började skriva på svenskan vid 07.00 imorse och vid 12.30 var den klar =) På Tisdag får jag efterlängtat besök så då ska det hittas på skojigheter. Hoppas att det bli sol! Fast när det gäller skidorna så är det nästan bättre om det inte är sol för då blir det så klibbigt i spåret... Ringde och väckte Olivia (hon hade somnat för andra gången... ) igår och frågade om hon inte hade lust att hänga med ut på en skidtur vilket hon hade, så vi åkte runt och pratade också fikade vi lite det var nog en av mina bästa skidturer hitills.Även och jag inte har något emot att åka själv så är det alltid trevligt att ha någon att prata med...speciellt för sånna som mig som pratar non-stop... Seare på kvällen var jag, Hanna och Olivia ute på en promenad, mycket trevligt det med. Har just kollat klart på Solsidan som förövrigt är ett klockrent program, tack och lov för att det får en andra säsong haha. Före Solsidan så kollade jag och Madelene på Eva & Adam "Fyra födelsedagar och ett fiasko", det var år och dar sen jag såg den filmen men den var lika rolig för det. Men nu ska jag sluta skriva... haha
PUSS & GLAD PÅSK!

1 kommentar:

Vince sa...

Krya på dig! Härligt att se er!
Fortsatt Glad Påsk! Mm o Mf