måndag 7 juni 2010

09.21-ThereComesATimeWhenYouFadeToTheBlackness

Godmorgon!
Sitter här hemma och dricker te samtidigt som delar av min klass har bränbollsturnering på skolan (Heja!!). Min hals är om möjligt ännu värre idag. Kan iprincip inte öppna munnen, tur då att jag har en så snäll mamma som ska fara på Apoteket (Ursäkta, jag menar såklart Kronans Droghandel...) och köpa Senega tabletter. Skulle såklart ha varit med och spelat bränboll men jag vill inte ta risken att inte kunna vara med i kören på skolavslutningen. Ikväll är det också bränboll fast då är det min klass mot föräldrarna. Får se om jag kanske orkar fara dit och titta på iallafall. Annars har jag bara en sak inplanerad idag vilket känns skönt. Men nu ska jag försöka få till en fotobok eftersom att jag fick ett presentkort på att göra en för väldigt länge sedan.
Ha det bra sålänge, så skriver jag mer på en stund :)

Inga kommentarer: