lördag 18 september 2010

17.05

Ph: Tagen innan vi blev "lite" lost....
Vet inte riktigt vart jag ska börja men för att enkelt förklara vad jag iprincip ägnat hela min dag åt så är det att vara vilse... Jag ska ALDRIG mer gå runt mitt i fjällen!!! Panik säger jag bara! Vi kunde inte ta oss någonstans eftersom vi hamnade mitt emellan 2 vattendrag. Tårarna sprutade och jag skrek så jag blev hes... haha. Ronja snubblade iprincip över ett stort dött djur och en liten äcklig skogsmus sprang rakt förbi mig (jag vet att jag är feg...hehe). TACK och lov så hade vi mobil med oss och det fanns teckning! Nu i efterhand så är det mest komiskt. Vi kom oss iallafall "hem" efter många om och men. Nu har vi duschat/bastat och nu blir det p.nap i väntan på tacos =D
HaDetBra&LovaMigAttInteDraUtMittISkogenSjälva ;-)
OBS!
KRAFTIGT överdrivet! hehe ;-)

Inga kommentarer: