söndag 21 augusti 2011

01.36-WellISeeYou

Ph: Mum.
För mycket som gör ont just nu, vet inte riktigt vad jag ska skriva. Orkar inte. Ska fortsätta att kontinuerligt ladda upp bilder men kommer inte skriva något förrän jag känner att jag orkar. Har bara vilat och sett film med mina föräldrar idag .

En annan sak: Innan jag säger godnatt för idag så vill jag be er att om ni har möjlighet skicka ett sms till Unicef och skänka 50 :- (Eller mer) gjorde det själv för ett par dagar sedan. Tror knappast att jag behöver skriva varför jag tycker att man skall göra detta... om det trots allt är oklart så läs en tidning eller något.  Skicka UNICEF till 72 900 så skänker ni 50 :-.
Tack på förhand.

1 kommentar:

Morfar sa...

Väldig fin väska du har den måste vara specialgjord för dig, enda x-et i Sverige ?

Kram. Krya på dig.