lördag 11 februari 2012

10.15-YouAreNowWatchingTheThrone

Ph: Me/Cala Bona/Mallorca
Hejsan! Lite segt på uppdateringsfronten... vet inte riktigt vad jag gör... I tisdags åt jag iallafall middag med två av min favoriter i form av Emil och Yasmine sen var vi bara hemma hos mig. Sen i onsdags såg jag och Emil "Babysitter Wanted" och filmen var väl bra i början men sen eskalertade allt. Vet inte riktigt vad jag ska skriva i nuläget faktiskt. Som jag skrivit tusen gånger förut så har jag oftast en massa att skriva men så är det ju det här med att allt inte angår alla och då skriver man inte ut det på internet. Nog för att det verkar vara många som inte har ett enda problem med att skriva ut vad som helst... Har mer eller mindre slutat läsa bloggar som skrivs av folk jag känner :o Läser bara en enda :) möjligtvis två ibland. När jag tänker efter så läser jag inte så mycket bloggar överhuvudtaget längre. Inte om man jämför med förut iallafall. Blir mest mode/foto bloggar/hemsidor. Fredrik Etoalls hemsida är ju bara för underbar! Googla om ni inte vet vad jag pratar om!

Puss

Inga kommentarer: