fredag 11 maj 2007

Dollar store!

Har varit och handlat på Dollar store :P köpte: godis,skärp/bälte,strumpor ,klisterärken(Marilyn Monroe/Elvis) Nu ska jag snart gå och se talang 2007 tycker att Molly Sandéns syrra Mimmi är bäst hon sjunger som en "Gud" Har praoat idag=Super skoj Praoade från 9.30 till 15.00 fick göra allt möjligt fixa i skyltfönstren, slå in i kassan, slå in paket mm Längtar till Sommaren! Det snöar ju!! Beror det på växthus effekten???(troligtvis inte) Imorgon ska jag städa mitt rum(lite skoj)Har ingen läxa nästa vecka!!YAA! Igår var vi bara sex stycken i klassen och jag var ensam tjej men det var skoj(alla andra var på prao) Jag fick testa akvarelfärger på bilden(vill bara tillägga att min bildlärare är världsbäst på att måla)Nu är det bara*kollar på klockan*3 minuter kvar tills talang börjar. Hejs Svejs!
P.s ska försöka att ta några nya bilder på mig imorgon:P

Inga kommentarer: