lördag 19 maj 2007


Hejsan hoppsan Karlsson här händer det inte mycket min brorsa(Daniel) tjatar om en katt vilket bara han och min syrra(Madelene) vill ha. Jag tjatar om en skiva(Headstrong med Ashley Tisdale) den är så bra! Ska snart fara ut och leta pantburkar(vet inte varför men ändå) Jag stör mig på alla med mopeder särskilt dom som ska styla bara för att dom tror dom é så coola vilket dom inte är enligt mig. Igår hoppade jag bara studsmatta och läste Julia tidningar(Julia+Sommar och Julia"orginal") När jag började att prenumenera på Julia+ så fick man filmen Matrial girls med Hilary Duff och Haylie Duff hoppas den kommer snart. När jag loggade in på msn idag skrev Michaela att jag var med i Kp(Kamrat Posten) också vissade hon det i sin webb och det var jag(Haha) så på 2 månader har jag hunnit vara med i Läslusen,Amelia och Kamrat Posten(Skoj!) Nu är det bestämt att jag ska till Embla (17 juli) jippi!! fatta vad skoj vi ska ha! Har köpt ett kort med Johnny Depp som jag ska skicka till henne när hon fyller år (5 Juli)*Hoppas att Embla inte läser det här* Måste bara säga att jag fyller år 6 Juli så det skiljer bara en dag mellan hon och mig. Igår köpte jag ett linne från Nike (Studio) det var på rea och kostade 175 kr det var super snyggt!! skickar en bild senare.
XoXo Mikaela

Inga kommentarer: