söndag 29 juni 2008

Göteborg

Här kommer några bilder ifrån min Göteborg resa. Dom är inte i någon ordning. Dom flesta bilderna är ifrån Liseberg.

Måndag: Åkte bil hela dagen, hade 3 pauser på ca. 5 min.

Tisdag: Vi var på Ullared, där köpte jag en klänning, strandklänning, vita skor, ansiktsvatten, lösögonfransar, bodylotion mm

Onsdag: Vi var i Alingsås, jag glömde förstås kameran hemma.
Där var vi på lite olika affärer, vi fikade på ett jätte fint ställe som hette Viola.
Sen såg vi en massa små söta kaniner.

Torsdag: LISEBERG! Vi for på Liseberg kl. 13.00 och for hem 22.00 :) Det regnade så det var ingen kö på någonstans. Jag åkte Lisebergsbanan 15 gånger!!!

Fredag (Midsommarafton):Vaknade med migrän, så jag kunde inte fara på den midsommarfest som jag skulle. Så jag satt och såg TV nästan hela dagen :) Sen när dem andra kom hem for vi till Kungälv och åt glass.

Lördag: Hade tråkigt, så jag gjorde en jordgubbstårta :D Den blev god. Sen kom Jennifer och Martina. Så vi spela Wii sports.
Söndag: Martina kom på morgonen så vi for och köpte godis sen såg vi på You, me & Dupree. Den var rolig.
Sen sov Martina över.
Måndag: Jag åkte till min mormor och morfar i Uddevalla. Gjorde inte så mycket där, var ute och gick och såg på Jordan Rättsläkare.
Tisdag: Var i Gustavsberg och fikade (majsbröd) på Café Snäckan. Sen gick vi på stan.
Onsdag: Var på Torp köpcentrum och shoppade på rean :) Jag kan visa sen vad jag köpte.
Torsdag: Flög hem ifrån Landvetter flygplats.










XoXo Mikaela

Inga kommentarer: