tisdag 3 juni 2008

Tisdag

Hej!
Bloggade aldrig igår för pappa åkte in på sjukhuset igen så jag hann inte :(
Men men...idag hade vi kort dag vi började 9.00 och då skulle vi bara städa ur skåpen och sånt...efter det (vid 10.30) Så slutade vi :) Då for jag och min kompis A hem till henne och gjorde nå grejs sen gick vi bara runt tills klockan 13.30 då vi hade bestämt lunch med 2 andra dvs min mamma och hennes (Haha) Efter det for vi på en SKOJIG fotbollsmatch mellan lärarna och 9:orna på vår skola...eleverna vann! Sen for jag hem bråkade med min brorsa om vem som skulle sitta vid datorn (Jag vann!) Sen vart det tråkigt så då gick jag ut och hoppade studsmatta sen kom min mamma hem med min kanins nya utebur så då skruvade jag och min brorsa ihop den. Sen åt vi middag och efter det for jag min mamma och lillasyster och kollade på dem som skulle på studentbal :) Och nu har jag sett på Gossip Girl och duschat. Skojig dag va?! NOT!

XoXo Mikaela

P.s 1 dag kvar till skolavslutningen! Nu vet jag också vem som ska fixa min frisyr, min kusin :D Jippi! NI får sen den på Torsdag.

Inga kommentarer: