lördag 17 oktober 2009

23.21

Hej! Idag har jag hunnit med en massa olika saker bl.a tagit en power-nap framför Morgan Pålsson världsreporter, fotat, hämtat min "nygammla" cykel, varit på biblioteket, gått en promenad medans jag lyssnat på Luftslottet som sprängdes på ljudbok. Hemma har det däremot blivit "sjuktider" och jag kan absolut inte bli sjuk nu för jag åker ju till Uddevalla om 6 snart 5 dagar så jag knapprar vitaminer tillsammans med ingefära+citron te och tar lååånga promenader allt för att inte bli sjuk. Nu ska jag gå och fortsätta lyssna på Luftslottet som... i hopp om att kunna somna.
GodNatt!

5 kommentarer:

Evelina sa...

Tack så mycket fina du :)

Sandra... sa...

Då ses vi kanske när ni kommer ner!

melissa sa...

SV: taack! :)

melissa sa...

SV: tack :)

Hanna sa...

Hej