tisdag 20 oktober 2009

Tisdag = 3 Dagar-HANNA!

Jag har ganska fullt upp nu med grejer som skall fixas inför resan mm bl.a minneskort till kameran, beställa jultidningar, baka till min praoplats (MYCKET nödvändigt haha ) fixa en sak till min farmor, rensa ipoden+lägga in en ljudbok på 24 cd-skivor :S (Det tar sin tid...). Men det blir ju MYCKET mer uppdatering när vi kommer till U-A. Med fullt upp menar jag inte bara saker som måste göras utan även saker som jag vill göra och då blir inte alltid datorn min första prioritering. Ikväll har jag bl.a bakat 2 olika kakor som ska till "jobbet". Också har jag och Hanna varit ute på en promenad och nu har jag just beställt jultidningarna.
Imorgon börjar jag inte förräns klockan 10! Lovely!

1 kommentar:

Hanna ;) sa...

Det enda "vi" bidrog med på praoen var din kaka haha.. Å den fick jag oxå beröm för xD du borde öppna ett eget café :)