måndag 4 januari 2010

Året-2009

Jag hann inte göra klart min årets grej så jag gör en snabbt nu.
Året blogg: Det var väldigt svårt att välja en men det får bli Lisa Olsson. Hon inspirerar med sina bilder från sin vardag och resor.
Årets kvinnliga nykomling (artist): Pixie Lott- Cool stil och bra musik. Tips- Lyssna på hennes låtar på Spotify/Youtube, ni kommer inte bli missnöjda.
Årets veteran (Artist): Timbaland- Han är en klass för sig. Om ni inte förstår mig så tycker jag att ni ska gå och köpa hans album Shock Vallue II så förstår ni nog.
Årets guldpenna: Jag kan inte välja en så det får bli Annika Marklund och Sanna Lundell.
Årets framgång: Kommer ni ihåg att jag gjorde en intervju med Frida/Fyndigt? Jag trodde redan då att hon skulle gå långt och vem (om inte hon) bloggar just nu för Veckorevyn.
Årets (svenska) film: Måste säga att det valet är väldigt självklart: Män Som Hatar Kvinnor- Flickan Som Lekte Med Elden- Luftslottet Som Sprängdes.

Jag kommer inte på några fler kategorirer så det får bli dessa tillsvidare.

1 kommentar:

DuVetVemXD sa...

Mikaela blev fullkomligt panikslagen när hon upptäckte att assistent L var borta. Men livet går vidare och hon hade redan nya span på gång ;) haha.. Hon orkade inte ens leta efter assistent L. Är man borta så är man. Assistent L upptäckte under sin tid han spenderade med tomten något helt oväntat som kommer att vända upp och ned på hela berättelsen.. Han gilla killar!!! "L" var GAY!!! Mikaela såg inte en skymt av honom igen men hon fick ett brev från honom så han var på smekmånad med tomten X( Mikaela var glad för hans skull och hon hade aldrig brist på beundrare.. Forts..