onsdag 13 januari 2010

20.40


Bild: Surfare på Mallorca. Fotat av mig.
Heej! Som alla andra har även jag börjat skolan igen, vilket medför att den mesta av tiden går åt till skolan och när jag kommer hem hinns det inte med så mycket. Just nu sitter jag och lyssnar på musik (Mary J Blige-Jason Derulo) samtidigt som jag ska skriva en reseberättelse som ska skickas in till Vings tidning ihopp om att dom ska publicera den. Förövrigt kan jag väll berätta att det inte längre är mörkt när jag går hem(Om jag inte slutar 16.00 förstås, vilket jag gör 3 av 5 dagar...) och att jag har klippt mig. Det senare behövdes verkligen då jag inte klippt mig sen Augusti... ena stunden klipper jag mig varje månad och sen tar det helt plötsligt ett halvår. Men nu ska jag sluta skriva så att ni inte blir allt för uttråkade.
KramarFrånMig!

Inga kommentarer: