fredag 7 oktober 2011

00.21-TakeMyLoveBeforeIGoCauseYouShouldKnowThatI'mAboutTo BreakYouHard


Ph: Me.
Hejhopp. Ska snart sova, har fått världens huvudvärk :o Har iallafall umgåtts med Wille ikväll och imorgon tar jag bussen till Aron!! :D Jag är inte så bra på att skriva upp allt jag gör på dagarna/kvällarna/helgerna tycker inte att det borde vara så intressant för s.k utomstående hehe har ärligt talat ingen lust heller men jag ska försöka bättra mig så kanske det blir lite roligare med lite mer text? I dunno. Hur som haver blir det förmodligen bara textuppdatering fram tills på söndag kväll. Fast jag börjar inte förrän vid 13 imorgon så hinner nog ladda upp lite bilder. Btw, så köpte jag mig en finfin svart poncho idag och tanken är väl att den ska gå att ha över skinnjackan så att jag kan använda den lite längre. Nu när jag skriver detta så inser jag hur dålig jag även är på att visa klädinköp :o Visar nästan ingenting ju. Jag ska skärpa mig!
Sovgott

Inga kommentarer: