söndag 23 oktober 2011

21.42-AllIAskIsThatYouDon'tGetMadAtMe

Ph: Fågelbyxor som känns som pyjamasbyxor, helt okej.
Ph: Nu tar vi detta en gång för alla. Hästen, är en häst. Inte en åsna. Hästen har varit en häst i ca sju år och kan ju hokus pokus inte bli en åsna!

Tänkte skriva något fint här eftersom jag lovat att börja skriva mer!

Helgen:
Fredag: Åkte till skolan. Åkte (eller okej, jag gick) hem en timma senare eftersom vi inte hade några lektioner. Värt? Nej. Åt lunch med mamma innan hon åkte hem. Drog en p-nap på golvet. Gjorde mig mänsklig. Hängde med fint folk hela kvällen och in på natten. Somnade alldeles för sent.

Lördag: Spillde ut ett filpaket. Gick till H&M. Gick hem. Städade. Umgicks (önskade att jag visste ett bättre ord...) med William. Somnade åter igen alldeles för sent.

Söndag: Vaknade alldeles för tidigt... Fick besök av Kim, Mimmi, Olivia och Yasmine = spelade Mario Kart + såg på skräckfilm. Sist jag såg filmen kunde jag inte sova själv under två månader. Tänkte inte riktigt på det innan, kan ha varit ett misstag. Åt middag. Gick en promenad. Hamnade vid datorn.
Pusspuss

Inga kommentarer: