tisdag 6 december 2011

22.25-EveryRuleIHadeYouBreakin'-TheRiskThatI'mTakin'

Ph: Me/Malllorca.
Trodde jag skulle ha fått tillbaka mitt liv idag men icke sa nicke. Håller tummarna för imorgon.
-
Skulle inte tacka nej till att åka till ett annat land (ett varmt)och stanna där resten av livet... om någon undrar alltså. Kanske skulle köpa en enkelbiljett och ta med kameran... frestande tanke. 
-
Jag är sugen på att åka längdskidor/slalom men jag vill inte att det ska komma någon snö...
-
Jag ser på svenska filmer med svensk text.
-
Har nästan alltid glasögon när jag ser på tv/läser när jag är hemma. 
-
Spotify är en life saver.
-
"Det är så logiskt alla fattar utom du" är en klockren bok som alla borde läsa.
-
Ska kanske se Paranormal activity 3 i veckan, typ; hejdå sömn under ett år.
Nu måste jag sova.
C.I.A.O

Inga kommentarer: