söndag 11 december 2011

14.29-FreeToFallApart

Ph: Me.
Lite uppdatering om senaste veckan:
Torsdag: Direkt efter skolan åkte jag och jobbade. Sen på kvällen såg jag Paranormal Activity 3. Inte så läskig som jag trott faktiskt.
Fredag: Mamma kom hit så efter skolan gick vi en sväng på stan och på kvällen var vi bortbjudna på middag. Väldigt trevligt.
Lördag/Söndag: Började dagen med öppet hus som var helt okej. Efter det fika och ytterliggare lite shopping på stan! Köpte med oss mat till lägenheten och åt här. Gjorde mig klar för att åka till Sunderbyn på middag/tjejkväll med trevliga tjejer! Lagade hemmagjord pizza och kollade film. Tog bussen hem och mötte upp en kompis. Hade skräckfilmsmaraton till 06.00 imorse. Mysigt. Sovde 4 timmar och nu ska jag snart börja förbereda mig och maten för ikväll får jag en middagsgäst!
Puss

Inga kommentarer: