torsdag 19 januari 2012

17.44-TheGreatestPleasureInLifeIsDoingWhatPeopleSayYou Couldn'tDo

Ph: Kind of dagens lunch som intogs med fina tjejer innan idrotten och boxning.
Gårdagen spenderades på skolan eftersom jag kände för att göra något annorlunda or not. På kvällen var jag med Emil och såg bland annat den gullegulliga filmen Mean Girls som jag aldrig sett förut... också hade man det :ppPpPP Nej men för att ta fram min seriösa sida här nu en liten stund så kan jag väl säga att... jag ska träna! Blev förövrigt bjuden på middag och basket i fredags :)) GLAD :D och på lördagen var jag och såg Sherlock Holmes på bio, very good! Känner för att göra något kul, ni vet, sådär "jättekittligtimagenkul". Det ska jag göra. + att jag verkligen ska försöka skriva mer om vad jag gör... vilket jag lovat 1000 ggr men jag jobbar på det ;).
Puss

Inga kommentarer: