fredag 30 maj 2008

Fredag

Hej äntligen hemma! Har haft två prov idag somsagt och jag var tvungen att stanna längre p.g.a det. Efter det for jag och köpte en blomma till en tjej i min klass som inte kan vara med på skolavslutningen. Efter det var jag och mamma och solade :P Sen for jag hemma och var ute med min kanin som spydde ute på gräsmattan (hoppas att han inte är sjuk). Efter det hoppade jag studmatta med min lillasyrra, hon blir jätte sur när jag gör superstuds på henne haha (alla med studsmatta förstår nog vad superstuds är för något) Sen for vi och handlade, hon köpte godis och jag köpte en tidning. Ska försöka ta upp mitt godislöfte igen men det är inte så himla lätt haha. Nu ska jag nog gå och se på film :D
Vi ses senare eller imorgon, då ska jag lägga upp några bilder.

XoXo Mikaela

Måste bara tipsa om den här boken den är jätte bra. Det finns även en 2:a. Jag är med i Läslusens bokklubb det är därifrån jag köpt den, det är en super bra bokklubb :D

Inga kommentarer: