söndag 18 maj 2008

Hemma igen!

Kom hem för några timmar sen och är jätte trött. Har suttit och sett på Gossip girl! Har nu laddat in några bilder men då blev datorn seg så det går inte och ladda upp några mer bilder men jag gör det sen. Nu ska jag fara med min mamma och handla till min lillasysters tårta som hon inte fått än haha.

Blev förstås lite shopping i Luleå, men som sagt alla bilder gick inte och ladda upp.

Fyndade denna ifrån H&M för 29 kr (98 kr).
Gillar när dom har snygga papperspåsar!
Skor, Din Sko 349:-

Vart så trött efter en stund att jag var tvungen att vila haha.

Närmare titt på skorna.



En "Dagens outfit bild" hade på mig:
Tunika, Jc ca: 199:-
Strumpbyxor, H&M ca: 59:-
Halsband, H&M 29:-
Ballerina skor, Din Sko ca: 149-199 :-

Det var alltså här på Sunderbyns sjukhus som jag tillbringade min helg.


XoXo Mikaela

1 kommentar:

Anonym sa...

Va snygga skor!