onsdag 14 maj 2008

Lite bilder!

En del av min "vackra" garderob!











Ser ofta på Step up innan jag går och lägger mig HAHA.
Jag LOVAR att det är världens bästa dansfilm.










Som ni märker så är jag en "budgetvariant" av nästan alla andra bloggar. Här ser ni en bild med några av mina favvo saker just nu:






1. Väckarklocka, Mique 99 :- (rea)
2. Cd skiva Step Up , Cdon.se 159 :-
3. Rosa pumps, ellos.se 99 :- (rea)
4. Solglasögon, H&M 79 :-
5. Hårcréme, Sunsilk ? :-
6. Body silk lotion, intimatley BECKHAM 99 :- (rea)
7. Kuvertväska, H&M 99:-
8. Hjärtarmband, följde med någon tidning.


Jag har en dusch i mitt rum men där står det mest "hygienartiklar" (det ordet låter inte klokt)










Här ser ni kvällens läsning!













XoXo Mikaela

1 kommentar:

Mikaela sa...

Inlägget blev lite konstigt!
/Mikaela