tisdag 30 december 2008

Frågor

När jag var i Bulgarien för några år sen så lärde jag känna Manda, Felicia och Linnea och när jag nyss var inne på Linnéas blogg så såg jag denna frågesak så jag "snodde" den.

Vad heter du? Mikaela
vad heter du i andranamn? Magdalena.
Vart bor du? I ett hus...
Trivs du där? ibland
Brukar du läsa horoskop? Ja
Har du körkort? Nej!
Vad spenderar du dina pengar på? Kläder och tidningar.

Brukar du bli för full? Nej!
Antal kuddar i sängen? 7, tror jag
Kan du baka bullar? Med recept
Bläck eller blyerts? bläck
Mc donald's eller burger king? Mc donals
Är du allergisk mot något? Nej
Äger du ett busskort? Nej
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? röd
Hur ser du ut idag? Klänning, leggings och kofta.
Nästa mål i ditt liv? Ingen anning.
Vad såg du senast på tv? One Tree hill.
Hur svarar du i mobilen? hej det är Mikaela (oftast)
Vem ringde dig senast? Helen eller mamma eller så kanske det var pappa...minns inte.
Vad sa den som ringde? Om det var Helen så sa hon antagligen "Du svarar juh aldrig!"
Antal timmar sömn inatt? 9 kanske...
Sov du ensam? Ja

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag
Du gick på bio med: Hanna
Senaste personen du gick på stan med? Madelene och Pappa
Skällde på dig: ? vet inte?
Skickade ett e-mail till dig: Min kusin

HAR DU NÅGONSIN
Bråkat med ditt husdjur? Nej.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Nej.
Tagit droger? Nej ALDRIG!!
Vad är du mest rädd för? Dö, tror jag eller att någon ska bli sjuk.
Vilka kläder sover du i? pyjamas, stor t-shirt eller nattlinne.
Vad hatar du verkligen? Krig.
Kör du bil? Nej
Har du ett jobb? Nej
Gillar du att ha folk omkring dig? ibland.
Är du ett hälsofreak? Njaa

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit: Nej
Köpt någonting? Kläder,cd-skiva ansiktsvatten.
Varit sjuk? Nej
Sjungit? Ja
Träffat nån ny person? Nej.
Saknat någon? Nja, Helen och Lukas isåfall

SENASTE
Låt du hörde: Nån med Katy Perry
Sak du stal: Ehh ingen anning jag tror jag stal en frukt eller nåt när jag var två...
Senaste människa du slog: ? min lillebror tror jag...
Senaste bussresan: När jag åkte till Ebba tror jag.

FÖRSTA
Första bästa kompis: Amanda
Första jobb: Barnvakt, om det räknas.
Första inhandlade skiva: Nån med Ateens.

Inga kommentarer: