onsdag 17 december 2008

Onsdag

Hejsan!
Nu har jag bakat några slags godis/kakor.
Idag har jag annars gjort detta:
Bild-jag satt och ritade ett roligt öga.
No (fysik)-Film om sprängämnen.
Svenska- Tecknad julfilm.
Lunch- Julbord.
No (fysik)- spel.
Matte- Sodoku.

Efter skolan var jag, Hanna och Elin på Interflora och tittade på en massa söta grejer.
Sen sa jag hej då till Hanna som fick jullov idag eftersom att hon ska och tävla i slalom.
Efter det for jag till biblioteket där jag lånade en tidning (SOLO), bok (Dalslands deckarna) och två filmer bla. Sex and the City.
Och efter det for jag till min mamma och pappas jobb där jag åt frukt och hjälpte min pappa att sätta ihop Ikea möbler.
När han slutade för dagen for vi på Expert och kollade på mobiler, kameror och tv-apparater.
När jag kom hem åt jag middag och sen var jag på Dollar Store och nu har jag kommit hem och bakat.
Det var min dag. Imorgon ska vi först ha promenad sen ska vi ha "aktivitets grejs" jag ska ha sällskapsspel. Sen är det bara fredag kvar dvs film (Grinchen) och betygsutdelning.
Nu ska jag gå och gör nåt annat! :P Vi ses sen!
Kram Mikaela

Inga kommentarer: