måndag 5 januari 2009

Måndag

Livet är allt bra orättvisst, medans Sofi och Frida Fahrman simmar runt bland vithajar i Afrika så simmar jag fram och tillbaks i en badbassäng inne i ett tråkigt badhus och medans de ligger på stranden och läser glossiga magasin konstaterar jag att bastun inte är på och dusharna är antingen för kalla eller för varma. När de går upp till hotellet för att byta om till nästa märkesklänning tar jag på mig täckbyxor och täckjacka och går ut i -20 graders kyla. Men jag klagar inte! Och jag har absolut inget emot Sofi och Frida de verkar var supersnälla tjejer. Men det är ungefär vad jag gjort idag dvs varit och simmat vilket jag även gjorde igår. Imorgon ska jag på en slags avtacknings grej...eller nåt sånt men det är alltid roligt, vad jag menar är att det är en anledning att klä upp sig och det är inte mig emot.

Inga kommentarer: