måndag 5 januari 2009

Ovanlig dag?!

Jag har väldigt många Vanliga dagar här på bloggen har jag märkt så jag kanske skulle införa en ny kategori som kallas för "Ovanliga dagen".
Men frågan är vad jag ska göra för att det ska bli en ovanlig dag... (tips tages glatt emot :D) Jag kanske skulle byta ut fullkornsflingorna mot några som innehåller 99.9% socker...eller så inte

Obs! Detta är typ en skämt om det är någon som blir uppprörd.
Obs 2! Det där var också ett skämt.
Obs 3! Jag är inte speciellt seriös.
Obs 4! Vad jag menar är att jag inte är speciellt seriös just nu.
Obs5! Det är bäst att jag slutar skriva nu för annars kommer detta bli en dokusåpa....
Obs 6! Jag vet inte vad jag menade med dokusåpa :S
Nu ska jag gå och göra nåt vanligt, se på Jordan Rättsläkare.
Vi ses eller hörs imorgon eller något annat.

Inga kommentarer: