måndag 26 januari 2009

Måndag

Hejsan Hoppsan!
Omtumlande dag men ändå ganska okej. Ikväll har jag varit hemma hos Olivia på Tupperwere (tror inte att det stavas så) party. Där kollade vi på...ja, plastburkar! Och det var rätt så kul =D
Jag och Olivia kom fram till att jag i princip endast andvänder 5 ord= "Jag skojas bara", "typ", "seriöst", "sluta/lägg av", "men asså". Snacka om att jag är språkbegåvad =D
Nu ska jag gå och dusha, läsa Sofis Mode (Jag skulle egentligen börja spara pengar till min Göteborg resa men jag hade faktiskt en rabbatkupong på tidningen :P) och sen ska jag sova, fast jag sover "typ" redan.

P.s Ni MÅSTE tävla för annars kan ju ingen vinna! Jag gör om tävlingen så man behöver bara skriva ett mail där det står vad som helst! (Enklare kan det ju inte bli) Tävlingen är förlängd till någon tävlar.
Mail: melan-tingeling@hotmail.com

Inga kommentarer: