torsdag 26 mars 2009

20.43


Hejsan! Idag har jag varit hemma och slappat, har med andra ord inte gjort något speciellt.
Igår var jag först och hälsade på min farmor sedan for jag till min kompis Aron. Han jobbade med en so uppgift som skall lämnas in imorgon så jag hjälpte honom lite men vi pratade mest haha. Kom inte hem därifrån förrän vid 22.30. På lördag åker jag och Olivia till Göteborg (Hon ska till ett annat ställe) Jag kommer att vara kring Göteborgs området i ca 2 veckor (lite mer) För jag ska praoa och hälsa på kompisar/släkt. Jag har ingen aning hur mycket jag kommer att kunna blogga där men jag LOVAR att fota ALLT till och med tråkiga saker... Jag längtar så mycket tills jag kan ta en promenad hemifrån min mormor och morfar ner till havet! Hoppas bara att det blir bra väder. Också ska jag få träffa alla roliga och snälla människor! Men nu ska jag gå och läsa 4:e Twilight boken.
///Mikaela

1 kommentar:

emmi sa...

gillar ditt hår!