måndag 9 mars 2009

20.47

Gissa vad jag gör?
Pluggar...vem är förvånad? Ikväll är det musikhistoria vilket jag har prov på imorgon. Har också varit ute och gått en promenad med Olivia. Men nu måste jag fortsätta...
Måste bara berätta att jag också varit och ställt mig i kö på den 3: e Twilight boken, jag hade tänkt köpa den men sen visade det sig att den snart kommer tillbaka (till biblioteket) och jag står näst på tur! Den 4:e har jag redan fått tag på eftersom att min kompis Ebba beställt den och läste ut den på 2 dagar så får jag låna den av henne så fort jag träffar henne (vilket jag inte vet när det blir av) Men nu ska jag som sagt gå och fortsätta plugga...ska testa att sova på sammanfattningen också, har hört att det ska funka...jag börjar bli något desperat på att lära mig detta. Har någon nåt mer tips på hur man snabbt lär sig?
Haha...

Inga kommentarer: