fredag 6 mars 2009

Försenade bilder...

Som ni märker så tar det alltid mycket längre tid än vad jag lovar ex när jag lovar att ladda upp bilder så kommer de "några" dagar senare än vad jag lovat. Jag vet att det är mitt eget fel och jag ska inte börja babla om att det inte kan hjälpas och komma med dåliga bortförklaringar. Jag har ingen förklaring till varför det blir så men jag ska försöka att sluta med det och blogga mer regelbundet, det är ju faktiskt ingen annan än jag själv som tvingar mig att ha kvar bloggen.
Här kommer hur som helst bilder på det som jag köpte i Onsdags.
Bild:
1. Solglasögon, Glitter.
2. Alexander Wang inspirerad t-shirt ifrån J.C
3. Jeans leggings, Gina Tricot.
4. Chinos, Gina Tricot.
5. De 2 första böckerna i Twilight serien, Åhlens.
Har planerat att köpa de 2 andra böckerna när jag är i Göteborg/Uddevalla. Om jag inte minns helt fel så kommer den 4:e boken ut vilken dag som helst.


























Inga kommentarer: