fredag 6 november 2009

15.45


Min underhållning för dagen blev, GoldMiner! Jag tröttnade efter 20 minuter, behöver jag säga mer?
Snart kommer det släktingar på middag, och ja, dom vet att jag är sjuk men dom ville komma ändå. Inte mig emot, det är alltid roligt att träffa kusiner =) Speciellt när man varit isolerad i ifrån allmänheten i 1000 år (känns det som) eller föresten jag får ju inte glömma bort att jag var på sjukan imorse! Där fick jag träffa en läkare som kollade rygg, lungor och hjärta. Jag orkar inte dra hela historien men slutsatsen blev iallafall att vid minsta lilla försämring skall jag direkt åka tillbaka. Nu ska jag gå och kolla till alla 100 (3) pajer min mamma håller på att göra. Kycklingpaj, Köttfärspaj, Ost & Skinkpaj...Paj,Paj,Paj...

2 kommentarer:

isabelle sa...

svar: tack så jätte mkt :D

Byviccii - bildblogg sa...

Sv; Åh! Tack så jättemycket! Jag uppskattar verkligen det!