torsdag 26 november 2009

SorrySweetieDuGlömdeBevisHaha

Sorry sweetie men jag tror just att du ramlat i fällan. Det finns 4 personer som vet att jag tjänar pengar på min blogg 1 av dem har inte skrivit kommentaren eftersom att hon firar sin lillebrors födelsedag. Sen kan man alltid kolla vilka som är inloggade på Msn, Bdb, Facebook whatever... (BINGO dvs "du" har varit inloggad ALLA gånger, det tänkte du inte på) och på det sättet utsluta personer som skulle kunnat ha kommenterat. Sen borde du/ni lära dig/er att IP-nummer tar max 5 min att spåra (vilket du/ni ärligt talat redan borde veta) Måste ju erkänna att det är lite smickrande att jag är så viktigt för dig/er att ni inte kan lämna mig ifred.  Slutligen, ja, jag vet vem du/ni är. Vår överenskommelse var att du/ni ska lämna mig ifred men uppenbarligen går inte meddelandet fram. Men this is life, lyssna och lär! Intressant att du/ni tror att du/ni vet så mycket om mig haha men ni har fel för, Ni känner inte mig och jag kommer aldrig låta er lära känna mig heller! Ni som inte förstår någonting av det ni just läst kan bara glömma det för det är första och sista gången mina "små beundrare" får någon uppmärksamhet utav mig.
Puss på er ALLA! =)

1 kommentar:

Anonym sa...

men lol