torsdag 12 november 2009

21.36

  • Jag tog Svinis (jag vet, låter extremt märkligt) sprutan idag. Barn skrek i skräck och jag började fundera på vad som som är det värsta som kan hända, visst, jag förstår att dem är små och inte tänker så men, jag undrar även vilka som tuttat i alla människor att allt är så himla farligt snart vågar väll folk inte gå ut på gatan för det "kan" ju komma en rattfyllerist och köra på dem. Men då till frågan om man ska ta sprutan eller ej, jag hade först inte tänkt ta den men sen kände jag bara för det så sagt och gjort. Sen även detta snack om att det gör sååå ont att ta sprutor, vart kommer det ifrån?! Det känns ju inte mer än ett litet nyp men ändå så är det alltid jätte många som jagar upp sig och blir till dramaqueens. Jag har då inte kännt av en enda biverkning ännu och min arm har inte heller svält upp drastiskt eller något liknande. Jag tycker snarare att det är lite spännande att ta sprutor (det bevisar hur mycket spännande som händer i mitt liv...) just för att så många jagar upp sig, men jag har aldrig varit en sån som jagar upp mig och hoppas att jag inte heller blir det. Nu är det som det är och vi får göra det bästa utav saken.
  • Jag har varit med Hanna ikväll vi kollade på Brooke knows best för jag har fått något race på Miami och hennes "reailty-show" är det närmsta jag kommer Miami, just nu iallafall.  Sen lyckdes vi även jobba med lite matte och kemi och nu dumpar jag skolan för idag. Så nu ska jag äta clementiner och läsa nya numret utav Elle.

1 kommentar:

Kabuki sa...

Hoppas att ingen liten knorr växer ut! ;)
Kram, kram!