torsdag 17 december 2009

21.29


När jag kom hem efter skolan idag så passade jag på att baka kladdkakemuffins (Dom fina formarna kommer från Lagerhaus). Snabbt, Enkelt och Gott.
Efter det gjorde jag lite ärenden och nu har jag just badat och ska gå och kolla på den nya Wallander filmen. Imorgon är det sista skoldagen och vi ska se på film med andra ord känns det som om det blir lite mycket film just nu. Fast mig gör det inget jag gillar ju film.  Förövrigt håller jag på och se Stolthet och Fördom just nu. En helt underbar film och jag vill bara hoppa in i tv:n och fota allt och alla. Precis allt är vackert människorna, naturen/omgivningarna, ljuset/solen och husen. Vi började se den på skolan men vi hinner aldrig se klart den så det slutade med att jag gick och köpte den... så har det börjat bli ofta för mig. Ex på andra filmer som jag varit "tvungen" att leta reda på p.g.a att vi börjat se dem i skolan är Pearl Harbor och Troja. Nu måste jag traska vidare.
Kram!

Inga kommentarer: