lördag 12 december 2009

Yesterday


En viss person snodde kameran... XD

Spegel, Spegel...

Hittade ett bra ställe att fota min kasse på... Dessa kassar är upptryckta för Sonia Rykiel Pour H&M. Lite av pengarna går även till Unicef.

Gooodis...!

Pepparkakor!

Julgodis som jag har bakat! =)

Hade på mig tunna strumpbyxor och en klänning med puffärmar och axelvaddar.
Igår var jag somsagt på julfest men jag for till Hanna och kollade på Idol efter en liten stund. Sen gick jag tillbaka lagom till att det slutade och åkte hem.  The End

1 kommentar:

DuVetVemXD sa...

Tomtens blogg blev tokigt känd och det ledde till att Mikaela en vacker dag upptäckte bloggen. Hon tyckte att den påminde henne om något... Men vad kunde det vara?? Hmmm, något var väldigt bekant med den. Den var som en deja vu, som om allt hon läste i den liksom hade hänt henne själv.. SNILLEBLIXT!! Bloggen handlade om henne!!! Hon blev rosen rasande å slängde tangentbordet i golvet. Det där ska tomten få fan för.. Fortsättning följer..