lördag 19 december 2009

20.39

Det blev så att jag åkte till Luleå tidigt imorse, där strosade jag runt mitt bland alla stressade julklappsshoppare och kollade in allt och inget. En lugn och mysig dag med andra ord. Jag lyckades även att fota lite för en gångs skull.

Kollade in skor från Jimmy Choo för H&M.

Hittade en fin inspirations vägg på en skoaffär.

Dessa AMAZING skor hittade jag på en affär som jag glömt namnet på... Jag kommer iallafall ihåg att dom kostade 899:- och att dom var EXTREMT snygga!
Imorgon väntar julbak, (jul)städ och julkonsert. Mys.
Kram!
P.s Jag köpte en sak idag, en tröja. Men jag lurade även på Maddis en tröja med ett tryck på Madonna ihopp om att kunna låna den. Fast det är inte speciellt troligt eftersom att hon typ blivit förälskad i den (och tröjan som jag köpte :S haha). Bild kommer imorgon (Om jag sköter mig).

1 kommentar:

DuVetVemXD sa...

Mikaela var inte rådlös. Hon visste precis vad som behövde göras. Hon fångade tomtens assistent med en gigantisk svärdfisk-håv. Assistenten förklarade att han hette Tom men kallades för assistent L ;) han var faktiskt rätt så trevlig, men även lite läskig. (han hade liksom något mordiskt i blicken :S)Mikaela fick honom att LOVA att sluta förfölja henne. Han visste nämligen inte att tomtens blogg blivit "busted" så han hade fortsatt sitt arbete som vanligt i hopp om en stoooor löning i slutet av månaden.. Fortsättning följer