tisdag 9 mars 2010

10.45-Funderar

Ska jag fara ut och åka skidor? -- Ett stort beslut är på väg att tas här -- Hmm, joo så får det nog bli, skidor 1 mil sen nya nummret av Elle som troligtvis ligger i min brevlåda när jag kommer hem. Sen ska jag ta och lägga upp nya fina bilder här också ska jag försöka kläcka ur mig lite kloka meningar ur mitt redan väldigt tomma huvud.
 Tycker synd om alla stackare som just nu sitter i skolbänkarna och jobbar :/
Måste ju även skriva att jag blir kick as förbannad på alla skotrar som kört upp hela skidsppåret!!! Onödigt och klantigt, varför finns det skoterleder liksom? Sen är det ju även jätte halt och en massa skräp som blåst ner från träden på spåret vilket gör att det är trööögt att åka... och förmodligen förstör det säkert mina skidor också... och som om det inte vore nog så höll jag på att blåsa av spåret igår!! Men jag kom hem och nu ger jag mig ut igen.

Inga kommentarer: