tisdag 16 mars 2010

22.01 - ?Rubrik?

Bild: Tagen av mig.
Hej, idag har jag gjort 2 nationella prov och ett so prov så jag tyckte att jag inte behövde ägna en enda sekund till att plugga ikväll (vilket jag i och för sig tycker alla kvällar...) detta reulterade i att jag var med världens bästa Hanna. Roligt som alltid särskilt när vissa knäppa (om ni frågar Hanna) personer (läs: MIKAELA) får för sig att vinka till totala främlingar haha då kan det hända grejer men det är tur att jag har en så snäll ( läs: modig) kompis som duktigt kan förklara ett och annat medans jag dör av skratt och gömmer mig i min kapuschong  (så gott det går iallafall). Roligt var det hur som helst. Men nu måste jag sova så god natt alla söta människor =)

1 kommentar:

Hanna;) sa...

Hahaha vad förklarade jag? Det enda jag sa var: "hej", "vi går" och "nej". Haha det hade du klarat själv xD Du sköter snacket nästa gång haha (Läs: Det är Mikaela som är bäst INTE Hanna)