onsdag 3 mars 2010

19.42

Bild: Tagen förra veckan.
Imorgon åker jag för tredje gången på läger till Jäkkvik och jag kan lova att det kommer utföras mycket bus och skojigheter. Förmodligen borde jag väll vara i full färd med att packa men icke sa nicke här sitter jag och lyssnar på musik, redigerar bilder och fixar gratis sms mm. Nödvändiga saker med andra ord... Sen har jag ju matte prov imorgon också så jag ska nog ta och börja med dom LIVSVIKTIGA grejerna först. Sen måste jag ju berätta att jag fick bestämma vad vi skulle äta idag och tro det eller ej så valde jag... ärtsoppa (!!!) varför valde jag då denna väldigt (o) goda maträtt? Jo för att jag tjatar på min mamma om att äta nyttigt och då tjatar hon i sin tur på mig om vad som är nyttigt så ja...på den vägen är det. Men jag har ätit upp en masse mat nu haha annars skulle jag få äta ärtsoppa i 3 veckor eller något. Så vilken maträtt står näst på tur?? Bruna bönor?! Nja, skulle väll inte tro det hehe men man ska aldrig säga aldrig. Men jag har ju som vanligt sovmorgon imorgon så jag kanske (O B S E R V E R A) hinner blogga då.
PUSS OCH KRAM!

Inga kommentarer: