torsdag 29 september 2011

23.23-GuyWhatTakesHisTime

Hola amigos. Sitter här med Yasmine... tjohooo... eller så inte... -.- Längtar tills på söndag då jag slipper henne. Nej, skämt och sido. Hon är så söt såååååå <3 Igår blev jag bjuden på middag och sen på kvällen var jag med Jakob och en till kille som helt plötsligt glömt bort namnet på men vi kan döpa honom till Filip efter en kille i Yasmines gamla klass (Fast han stavar med Ph...). Sen ännu senare skulle jag och Jenny plugga men det gick inge vidare så vi pratade bort tiden istället. Dagen avslutades iallafall inatt med våfflor och Charlies Angels. Nu måste jag gå innan min kompanjon somnar vi ska nämligen hinna se The Town hehe. Måste ju få med att vi gjorde dagens största fail förut och höll på att ta en buss till Piteå istället och då kan man ju fråga sig hur man ens kan vara påväg att ta fel buss på Älvsbyns busstation. Går det ens? Finns ju typ bara en buss. Vi tog oss hit iallafall. Hejs.

Inga kommentarer: