tisdag 27 september 2011

Godnatt

Godkväll! Jag tänkte bara avreagera mig lite snabbt här; det är nämligen så att Facebookchatten är värdelös! Jag gråter blod alltså... det här är seriösa problem! Vad är det för fel på den?! Jag skulle inte påstå att jag direkt överanvänder den förutom när jag känner för att terra någon liten stackare men sen händer det att jag använder den i öhm ja... seriöst bruk dvs när ngn random liten potatis vill lätta på hjärtat sv översättning: när någon skriver till mig typ... men då slutar den ju alltid att fungera och allt blir snett och upp och ner. Tacka vet jag msn men då är det ju så att jag orkar inte lägga till varenda kotte på msn uttifall att Fb hänger sig. Att Facebook är upp och ner förövrigt kan jag väl leva med men chatten sörjer jag djupt alltså. Nu behöver man ju inte överdramatisera saker men... Fast måste erkänna att min dator inte gör saken bättre för den är ju segare än ett träd. Kan bero på mängden bilden som den innehåller men trots allt så ägnade jag en natt i sommar åt att rensa saken och då rök hälften av alla bilder ( sen dagen därefter fick jag panik för att jag inte kom ihåg om jag extrasparat bilderna på något annat ställe). Förövrigt tänker jag inte skriva vad klockan är eftersom att jag lovade min mamma att lägga mig vid 21.00 (sjuk hehe) och klockan är inte riktigt 21 nu... Nu ska jag sova för imorgon ska jag ha esv-projekt!

Inga kommentarer: