torsdag 22 september 2011

02.29-ToHaveAndToHoldUntilDeathDoUsApart

Ph: Jag och mina kids.
Hej! Tänkte bara dra en snabb uppdatering innan jag kastar mig i säng. Gårdagen spenderades på skolan största delen av dagen och på kvällen var jag på  bio och såg "Friends with benefits" med Yasmine, Leo och Sten. Helt okej film men Yasse tyckte den var sorglig hehe... Se den. Idag har jag också varit på skolan för att först ha historia och efter det ett stort håll så då drog vi till mig och däckade i sängen framför en film. Slutligen hade vi Esv-projekt. Efter skolan åkte vi till Sunderbyn = Luleås Stureplan (Har jag fått lära mig). Där vi åt god middag och skrämde Carro ahaha osv. Anyway... så  fick vi skjuts in till stan ikväll igen och hamnade hemma hos mig. Imorgon väntar hockey med Yasmine och Kim. Som tur är börjar vi inte förrän 12.40 imorgon och har bara en lektion så slutar 14.00. Nu ska jag joina de andra snarkarna här. Puss.

Inga kommentarer: