lördag 26 juli 2008

Jag blev utmanad...

Jag blev utmanad av Ebba Von Sydow:

1) Vad åt du till frukost?- Laktosfri yoghurt med musli, och en smörgås.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.- Gör det senare. Eftersom jag inte har bilden på datorn :D
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?- Av Fhilippa som skrev att hon kunde komma på min födelsedags fest :D
4) Vilken färg har din dator?- Silver.
5) När var du arg senast?- I Torsdags då jag var tvungen att gå på Star Wars utställningen, men den var rolig :D
6) Ditt bästa minne från skoltiden?- Har inte gått ut skolan...har inget bra minne :P
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?- Allt nästan...
8) Yoga eller löpning?- Löpning om det inte hade varit för min knäskada...
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?- Spaghetti Bolognese.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?- Sofis mode, Elle, Chic, Glaze, In style, Teen Vouge mm.
11) Favoritkaraktär i deckare? - Vet inte...har ingen speciell favorit.
12) Teveprogram du aldrig missar? - Gossip Girl!!
13) Vem är du avundsjuk på?- Ingen :D
14) Din bästa revansch?- Privat :P
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?- Har inte haft någon Chef än så länge :D Förutom Mamma då.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?- Kryp! Kan man ens kalla det för mat?!
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?- Ebba Von Sydow såklart! Hon verkar så duktig! :D
18) Kaffe eller te?- Te.
19) Skostorlek?- 37/38.
20) Hur ofta är du på IKEA?- Kanske 2 gånger per år.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...- Hm... Kläder!!!! Jag skulle bjuda min familj på en utlandsresa, köpa Väskor, skor...allt möjligt. Jag skulle ge bort pengar till Välgörenhet. Skulle även bygga om mitt rum till en JÄTTE stor garderob :D

XoXo Mikaela

Inga kommentarer: