onsdag 16 juli 2008

Semester

Hej Hej!

Förlåt för att jag inte bloggat på över 1 vecka men jag har åkt på semester.
Kommer hem nästa vecka någon gång.

TIPS!

Läs boken "I en annan del av Bromma" av Martina Haag. Läs första boken också om ni inte har gjort det "Underbar och älskad av alla, och på jobbet går det också bra"
Dom är jätte roliga.

Jag har just klippt mig, det blev ganska kort eftersom att mitt hår var så slitet.
Men jag måste börja äta en massa B-vitamin eftersom att jag löser hur mycket hår som helst.
Jag har typ gått och trott att jag skulle bli flintskallig i en vecka :P

Nu ska jag ut till köpcentret och handla ingredienser till Amerikanska chokladcookies.

Igår var jag och shoppade, det blev en tight svart halvlång tröja och en röd långärmad tröja med Hello Kitty tryck. Båda ifrån H&M.

Jag var även på bio igår, Mamma Mia rekommenderas starkt! Hur rolig som helst! :D Jag ska nog köpa soundtracket nu.

XoXo Mikaela

Inga kommentarer: