lördag 26 juli 2008

Lördag!

Hej nu har jag kommit hem ifrån Uddevalla :D Men jag har inte hunnit ladda in bilder därifrån så det får jag göra senare.
I Uddevalla har jag:

Varit i Kungälv på Medeltidsveckan= Ganska roligt- köpte ett armband där :P

Varit på Fallensdagar i Trollhättan, där även Rix fm festival var. Fast jag hann bara se Sonja Aldén och Takida.

Shoppat= Visar bilder sen.

Badat- åkt båt.

Skulle även ha farit på Liseberg men eftersom att dem där olyckorna hände så hade jag ingen lust.

På hemvägen sov vi i Gävle och då for vi och kollade på Caracola, Babsan och Bwo (Jag hann inte se Bwo eftersom att min lillsyster blev trött var vi tvungna att fara tillbaka till hotellet)

Sen for vi till Örnsköldsvik där vi gick på en Star Wars utställning, med orginalgrejer ifrån filmerna, Det gick även runt en man utklädd till Darth Wader han var läskig eftersom att han var så STOOR!!!

Idag har jag varit på Bröllop :D Till min lillasysters kompis föräldrar som bor på samma kvarter som oss :D

Ha en bra kväll :D För det ska jag!

XoXo Mikaela

1 kommentar:

Anonym sa...

Takida var de bästa där ju! Jag var också där. :)