tisdag 29 juli 2008

Ännu mer....

Här kommer det mer bilder. Det är bilder ifrån Star Wars museet i Örnsköldsvik mm Och om ni har vägarna förbi Örnsköldsvik tycker jag att ni ska fara och kolla på den utställningen den är riktigt cool. Inuti har dom målat alla väggarna svart...och i varje rum finns det en bildskräm där dem visar hur dem har filmat vissa saker. Det tog ex. ca. 6 månader för att få en figur att gå ett par steg. Det är verkligen påkostade filmer. Men jag har faktiskt aldrig själv sett filmerna det är inte direkt min typ av filmer.
Det går tydligen inte att skriva bildtexter nu så jag skriver dem här:
1. 2 JÄTTE stora glassar som jag och min lillasyrra köpte på torget inne i Uddevalla.
2. Mina syskon som sover i bilen. (Det är sant :)
3. Min Lillasyster med "Darth Wader". Han var HUR lång som helst.
4. Min syrra och en liten persiks gubbe. Jag tog bilden i Gävle. När Caracola uppträde. Båda såg jätte deppiga ut.
5. Kostymer ifrån Star Wars. (Original ifrån filmen)

Inga kommentarer: